Descriere
Yamaha YZF-R125 este cel mai accesibil model super sport al line-up-ului Yamaha 2020. Motocicleta se poate conduce si cu permis A1 si detine atuurile necesare unui pilot de oras. Motorizarea 125cc, sistemul de injectie electronica a combustibilului, cutia de viteze in 6 trepte eficienta si admisiile de aer pozitionate frontal sunt motivele pentru care Yamaha YZF-R125 reuseste sa ofere o acceleratie constanta si un consum extrem de redus de doar 2.13L/100Km pentru un rulaj lin si lipsit de griji ce va salva considerabil din cheltuielile de carburant. Cadrul usor si rezistent Deltabox din otel si suspensiile optimizate cu furca telescopica inversata fata si bascula cu amortizor spate vor asigura manevrabilitate crescuta si stabilitate sporita pe traseu. Eligibil categoria A1.
Caracteristici tehnice:
- motor monocilindric, 4 timpi, SOHC, 4 supape, racire cu lichid, 124.7cc, 15cp
- sistem de injectie electronica a combustibilului
- cutie viteze cu 6 trepte
- suspensie fata cu furca telescopica inversata, cursa 130 mm
- suspensie spate bascula cu amortizor, cursa 114 mm
- frana fata hidraulica, 1 disc 292 mm
- frana spate hidraulica, 1 disc 230 mm
- cadru Deltabox usor si rezistent din otel
- admisie de aer tip racing pozitionate frontal
- roti usoare stil racing cu spite in forma de Y
- design inspirat din seria de curse R
- rezervor 11.5L
- consum redus de 2.13L/100Km
- afisaj LCD modern.
Motocicleta Yamaha cu 2 ani garantie.
Motocicleta Yamaha de vanzare si in rate.
Istoria Yamaha
Despre Yamaha
In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.
Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.
In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.
In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000 GT.
Modelul de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.