Yamaha YZ125 '15
Descriere
Pana sa ajunga un mare campion orice pilot aspirant la titlu are nevoie de o platforma de invatare pentru a capata indemanarea si abilitatile necesare. Acesta este rolul motocicletei Yamaha YZ125 2015, rol pe care il joaca foarte bine, fiind echipata adecvat, cu motor de accelereaza exploziv si un cadru usor din aluminiu, foarte flexibil. Pentru sezonul 2015 YZ125 vine cu noi suspensii, atat pe fata si pe spate, care au sarcina de pastra manevrabilitatea precisa chiar si atunci cand este pilotata de o maniera agresiva si cu un nou design pentru o prezentare mai sportiva si in pas cu tendintele actuale.
Specificatii:
Motor monocilindru, 2 timpi, cu tehnologie Yamaha Power Valve System (YPVS)
Capacitate cilindrica 125cc, putere 33cp
Cutie de viteze secventiala cu 6 trepte
Transmisie pe lant
Cadru usor, semi-double cradle, din aluminiu
Suspensie fata YZ-F, furca inversa 48 mm cu functii separate aer/ulei
Suspensie spate YZ-F, monocross
Mecanism de reglare a ambreiajului cu actionare rapida
Scarite late pentru control superior
Frane puternice cu discuri 250mm fata si 245mm spate
Inaltime sa 973mm, pozitie de pilotare naturala
Rezervor 8 litri, autonomie optima
Greutate redusa de numai 94kg
Motocicleta de vanzare si in rate.
Se asigura 2 ani garantie si livrare gratuita in toata tara.
Istoria Yamaha
Despre Yamaha
In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.
Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.
In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.
In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000 GT.
Modelul de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.