Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZ250 '17

Yamaha YZ250 '17
Yamaha YZ250 '17
Yamaha YZ250 '17
Yamaha YZ250 '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YZ250 2017. Celebra serie YZ250 revine și în acest an în forță cu o serie de adiții tehnice de ultimă generație menite să ofere un grad și mai mare de eficiență și manevrabilitate pentru competițiile de motocross. Este echipată cu dotări performante de top precum motorizarea în 2 timpi de 249cc, cadrul din aluminiu cu greutate redusă, suspensia spate link-type cu basculă și amortizor, sistemul YPVS de creștere a cuplului și mecanism de reglare a ambreiajului cu acționare rapidă și un design dinamic ce îi oferă o agilitate inegalabilă și un control sporit. Fiabilă și de încredere, ideală atât pentru novicii la început de drum cât și pentru profesioniștii care vor să se afirme, YZ250 este o parteneră demnă de încredere care vă va purta pe drumul spre victorie în cele mai bune conditții oferindu-vă o experiență distractivă și lipsită de griji.

Caracteristici standard:

- motor cu 1 cilindru, în 2 timpi, capacitate 249cc, putere 48cp
- cutie viteze cu 5 trepte
- pornire cu kickstarter
- suspensie spate link-type monocross cu basculă și amortizor
- cadru semi double cradle din aluminiu rezistent și ușor
- furcă telescopică inversă AOS
- sistem YPVS de creștere a cuplului
- frâne cu discuri 250/245mm față/spate
- înălțime a șeii de 976mm, poziție de pilotare naturală
- mecanism de reglare a ambreiajului cu acționare rapidă
- scărițe late
- carburator Keihin 38mm ușor de reglat
- rezervor 8L

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.