Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha XSR900 '20

Inmatriculabil fara TVA
8319 EUR

TVA inclus
9900 EUR

Yamaha XSR900 2020 poate fi considerat varful de lance al clasei sport heritage si este un model de exceptie ce combina intr-un mod armonios stilul vintage al motoarelor de altadata cu tehnologia moderna. Pus in miscare de un motor modern si eficient de 847cc ce livreaza 113 cai putere si o acceleratie exploziva si constanta, XSR900 ofera toate atuurile pentru a domina orice traseu. Lista dotarilor standard include un ambreiaj Assist & Slipper ce inlesneste intrarea in viraje, un sistem de control al tractiunii ce va ajuta vehiculul sa se adapteze in functie de traseu, suspensii optimizate reglabile pentru stabilitate crescuta, un cadru tip diamant usor si rezistent din aluminiu pentru control sporit si frane hidraulice puternice ce va vor ajuta sa depasiti situatiile dificile. 

Caracteristici tehnice:

  • motor cu 3 cilindri in linie, 4 timpi, racit cu lichid, DOHC, 4 supape, 847cc, 113cp
  • cutie cu 6 viteze, angrenaj constant
  • suspensii fata si spate reglabila
  • suspensie fata cu furca telescopica, cursa 137 mm
  • suspensie spate link-type cu bascula si amortizor, cursa 130 mm
  • frana spate hidraulica cu 1 disc, 245 mm
  • frana fata hidraulica cu discuri duble, 298 mm
  • design vintage cu ascendenta sportiva
  • cadru tip diamant usor cu piese din aluminiu
  • ambreiaj Assist & Slipper
  • capacitate rezervor 14L
  • sistem de control a tractiunii
  • capac de rezervor din aluminiu
  • consum mediu de 5.2L/100km
  • transmisie pe lant
  • sa cusuta pe doua niveluri
  • scheme de culoare: 80 Black (negru), Dynamic White (alb), Garage Metal (gri)
  • conform normelor Euro4.

Motocicleta Yamaha cu 2 ani garantie.
Motocicleta Yamaha de vanzare si in rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 3 cilindri, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 113 CP
Capacitate : 847 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 14 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : electric
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : bascula
Frana fata : 2 discuri 298mm
Frana spate : 1 disc 245mm
Anvelopa fata : 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Anvelopa spate : 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)
Lungime : 2075 mm
Latime : 815 mm
Inaltime : 1135 mm
Greutate : 195 KG
Inaltime sa : 830 mm
Garda la sol : 135 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2020
Culori : negru, gri, alb
Tip motocicleta : Sport Street

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.