Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha Tenere 700 ABS '20

Inmatriculabil fara TVA
8394 EUR

TVA inclus
9989 EUR

Motocicleta Yamaha Tenere 700 ABS 2020 se remarca prin motorizarea 689cc capabila de un cuplu ridicat si prin caroseria si saua subtiri, compacte si ergonomice. Un model gandit pentru cele mai mari provocari si pentru aventuri memorabile. Yamaha Tenere 700 are un look agresiv inspirat de modelele de raliu, cu faruri cu 4 LED-uri. 

Caracteristici tehnice:

  • motor 689 cm3, 4 timpi, 2 cilindri, 4 valve, DOHC, racire cu lichid 
  • cutie cu 6 viteze, angrenaj constant
  • suspensie fata cu furca inversata, reglabila, cu o cursa lunga, de 43 mm
  • suspensie spate reglabila la distanta
  • cadru din otel tubular, usor, cu rama dubla
  • cockpit tip raliu, cu ghidon conic
  • roti cu spite de 21"/18", cu anvelope tip aventura (Pirelli Scorpion Rally STR)
  • rezervor de combustibil subtire, de 16 litri, pentru autonomie mare
  • instrumente multifunctionale compacte, tip raliu
  • functie ABS comutabila, pentru reglare in mers
  • parbrizul si aparatorile pentru maini asigura o buna protectie a pilotului.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 2 cilindri 4 timpi DOHC
Putere : 73 CP
Capacitate : 689 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 viteze
Rezervor : 16 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : electric
Suspensie fata : Furca telescopica inversata
Suspensie spate : bascula
Frana fata : 2 discuri 282mm
Frana spate : 1 disc 245mm
Anvelopa fata : 90/90 R21 M/C 54V M+S
Anvelopa spate : 150/70 R18 M/C 70V M+S
Lungime : 2370 mm
Latime : 910 mm
Inaltime : 1455 mm
Greutate : 204 KG
Inaltime sa : 875 mm
Garda la sol : 240 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2020
Tip motocicleta : Enduro Touring

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.