Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha MT-03 ABS '18

Yamaha MT-03 ABS '18
Yamaha MT-03 ABS '18
Yamaha MT-03 ABS '18
Yamaha MT-03 ABS '18
Yamaha MT-03 ABS '18
Yamaha MT-03 ABS '18
Yamaha MT-03 ABS '18
Yamaha MT-03 ABS '18
Yamaha MT-03 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha MT-03 ABS 2018. Modelul entry-level al inovatoarei serii de hyper naked-uri Yamaha 2018, MT-03 face parte dintr-o familie de motociclete speciale, dedicate mediului urban, proiectate după cele mai înalte standarde ale ingineriei japoneze pentru a oferi o experiență de pilotare de calitate și o rulare eficientă, toate acestea oferite la un preț accesibil pentru a asigura cel mai bun raport calitate/preț. Motorul modern cu 2 cilindri și capacitatea cilindrică de 321cc oferă pe lângă o putere optimă de 41cp și un consum redus, asigurând astfel eficiență maximă și fiabilitate, calitățile cele mai importante pentru un pilot ce dorește să se afirme în oraș. Șaua cu înălțime redusă permite viraje eficiente și control sporit la viteză mică, cadrul tip diamant compact și ușor împreună cu suspensiile moderne asigură manevrabilitate de top și stabilitate crescută, iar frânele puternice cu sistem ABS vă vor ajuta să evitați cu brio situațiile dificile. Adăugați un design dinamic, cu o formă agilă și un look atractiv, fin conturat, și veți obține un model de motocicletă de stradă formidabil ce se va afirma atât tehnic cât și vizual, oferind piloților la început de drum experiența distractivă de pilotare de care aceștia au nevoie.

- motor în 2 cilindri, DOHC, 4 timpi, 4 valve, 321cc, 41cp
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 130 mm
- suspensie spate basculă, monoamortizor, cursă 125 mm
- cutie viteze cu 6 trepte
- șa cu înălțime redusă de 780 mm pentru un control superior
- rezervor 14L
- frână față hidraulică, 1 disc 298 mm
- frână spate hidraulică, 1 disc 220 mm
- sistem ABS
- transmisie pe lanț
- afișaj multifuncțional cu kilometraj analogic
- răcire pe lichid
- pornire electrică
- șasiu compact cu greutate redusă, derivat din seria YZF
- cadru tip diamant

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.