Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Mule Pro-DXT '21

Kawasaki Mule Pro-DXT '21
Kawasaki Mule Pro-DXT '21
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

SXS-ul cu 4 locuri, echipat cu motor Diesel si dotari variate, Mule Pro-DXT, reprezinta modelul de top al seriei de vehicule utilitare marca Kawasaki. Este cel mai bine echipat side-by-side Kawasaki, practic pentru orice fel de sarcina utilitara indiferent de gradul de dificultate sau de terenul pe care urmeaza sa il parcurgeti. De la motorizarea eficienta in 3 cilindri cu o capacitate de 1000cc si 24 cp pana la cutia de viteze automata CVT, fiecare componenta a acestui vehicul este strict dedicata eficientizarii sarcinilor si micsorarii timpului de lucru. Cea mai importanta caracteristica a modelului Pro-DXT este sistemul Trans Cab ce permite rabatarea banchetei din spate, astfel incat utilizatorul sa poata alege intre transportarea mai multor pasageri sau a unei cantitati crescute de marfa. Farurile puternice pe LED permit efectuarea drumurilor si pe timp de noapte in conditii optime, iar datorita suspensiilor independente cu brat dublu, franelor puternice cu 2 discuri si a servodirectiei asistate electronic, siguranta si confortul sunt nelipsite in orice imprejurare. Toate acestea alaturi de un design serios si o constructie compacta insumeaza un SXS utilitar de exceptie, complet pregatit sa duca la capat orice sarcina.

Caracteristici tehnice:

  • motor Diesel 993cc 24cp, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
  • cutie de viteze automata CVT, 2 trepte si marsarier
  • servodirectie asistata electronic EPS
  • 2/4 locuri in functie de pozitia banchetei din spate
  • display multifunctional digital
  • volan cu pozitie reglabila
  • capacitate de remorcare de 907Kg
  • suspensii fata/spate independente, brat dublu
  • tractiune 2WD/4WD
  • butoane de comutare 2WD/4WD si mod diferential spate
  • diferential blocabil pe spate
  • pornire electrica
  • cadru din otel rezistent si flexibil
  • sistem Trans Cab care permite rabatarea banchetei din spate, pentru a adapta vehiculul la necesitati
  • bena basculanta de 560mm x 1363mm; cu bancheta spate rabatata, bena are dimensiunile 1085mm x 1363mm
  • faruri cu LED 55/60W pentru vizibilitate crescuta
  • frana fata cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 2 pistoane
  • frana spate cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 1 piston
  • frana de mana cu discuri duble, actionate mecanic
  • rezervor cu capacitate de 30L pentru autonomie extinsa
  • sarcina utila maxima de 453Kg

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Kawasaki Mule Pro-DXT 2021 poate fi omologat T1a (Tractor A cu limitare la 40km/h, inmatriculabil la primarie) contra cost, 1450 EUR + TVA, la care se adauga costurile de transfer de 30 EUR.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

SXS de vanzare si in rate.

Garantie 2 ani.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.